Nasza rocznica:)

25 lutego 2013

MAM JUŻ ROCZEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trochę się boję przemiany takiej:
mam wkrótce przestać być niemowlakiem,
tak mi przynajmniej mówią rodzice.
A co jeżeli sobie nie życzę ?
 Już raz zmieniałem się z noworodka
w niemowlę właśnie. Czy coś mnie spotka
dobrego jeśli wydorośleję ?
Co o tym myśleć ? Czy mieć nadzieję
że jako dziecku w końcu pozwolą
sprawdzić co siedzi w kontaktach ?
Solą dadzą się bawić lub grzebać w szafkach
dotąd zamkniętych ? Albo w zabawkach
trzymać papierki do rozdzierania
na które "banknot" mówiła mama ?
Czy z tej przemiany będzie wynikać
 że będę mógł dotykać czajnika
 kiedy tak sobie gwiżdze wesoło ?
Meble przestaną mnie pukać w czoło
 jeżeli będę dzieckiem nazwany ?
Jeśli nie - po co taka zamiana ?

 Jeśli odpowiedź znasz to nie zwlekaj
- wpadnij, dam torta spróbować, czekam.






2 komentarze:

  1. Nie wiem, jak Ci mam odpowiedzieć na tyle i takich pytań....
    Ale jednego jakoś nie poruszyłeś, a słyszałem, że straszny kobieciarz z Ciebie, no i, że wiesz co dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu mężczyzna jestem ;) chyba mnie rozumiesz :)
      Dopóki dają to biorę i korzystam :D Ale jakies pogłoski chodzą,że chcą mnie tego dobra już pozbawić niedługo :(
      Cóż..."Nic nie może wiecznie trwać..." ;)
      Maksymilian

      Usuń