Nasza rocznica:)

8 lipca 2013

Za daleko


Pisałam przed chwilą maila do znajomej ...no własnie pisałam.
Kurcze , wszystkie bliskie mi osoby mieszkaja tak daleko ode mnie. Tu mam rodzinę, z którą mam świetny kontakt, ale te Osoby, które chciałoby sie  mieć obok, są tak daleko.
Rozsiani dosłownie po całej Polsce,  a niektórzy są już nawet poza granicami.
Dzięki Bogu jest ten internet, są komórki... świat dzieki nim troszkę zmniejszył swoje rozmiary i można w jakis tam sposób być "blisko" .
Dobrze jest kontakt wirtualny przełożyć na ten realny - rozmowa przez telefon, czy spotkanie. Jak to pierwsze jest bardzo mozliwe, tak już z tym drugim gorzej. Wiadomo odległość = koszty. Ale i to warto przeskoczyć, bo kontakt z człowiekiem jest bezcenny. Prawdaż?
Pisanie maila czy nawet telefoniczna rozmowa,  to jednak nie to samo, co spotkanie i rozmowa przy kawce, rozmowa twarzą w twarz,w cztery i więcej oczu ...  niocenione
Ech te odleglości i ceny paliwa...
                          



                                                 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz