Nasza rocznica:)

17 lipca 2012

Mikołajkowe urodziny


                                                                         
I tak zleciały dwa lata życia Mikołajka.

Pogoda w niczym nie przypomina tamtego upalnego dnia, kiedy Mikuś postanowił przyjść do nas na świat. Dzisiaj jest chłodno, deszczowo  ale też i słońca niemało..
Dzień 17 lipca 2010 roku powitał maluszka niemiłosiernym upałem.
Mikusiowi nie spieszyło się. Miał urodzić się w dzień urodzin babci  10 lipca, a urodził się tydzień później. Zrobił za to niespodziankę  i prezencik mamusi

Czego chciałabym życzyć Mikołajowi? Aby był szczęśliwy, żeby podążał Bożymi ścieżkami i był dobrym człowiekiem.
Mikołajku wszystkiego co dla Ciebie najlepsze.
Kochamy Cię 




                                       
                       


6 komentarzy:

  1. Dla Mamusi i dla Synusia na okoliczność wspólnych urodzinowo-imieninowych Świąt składam życzenia, aby nie tylko ten dzień, ale i wszystkie inne były takimi, gdzie będziecie siebie wzajemnie zawsze obdarowywać radością, a Wasi Bliscy, będą Wam coraz bliżsi i coraz bardziej kochani.
    Wszelkiego dobra życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francesco tam i tu...faaaaaajnie:-D. Tak więc jeszcze raz dziękuję w swoim i Mkiołaja imieniu.Dobrego słowa nigdy dość;-)))

      Usuń
  2. Witaj Anetko:) przez Twoje Serce i matczyne ręce (oraz usta:) złóż - trochę spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe-by tak jak piszesz był dobrym człowiekiem-ja mam córcie urodzoną też 17 lipca tyle, że 19 lat wcześniej i jest bardzo dobrym człowiekiem-zawsze mogę na Nią liczyć a o to chyba nam rodzicom chodzi, by w potrzebie móc liczyć na swoje dzieci:) Przesyłam Tobie serdeczne pozdrowienia. Sydonia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Sydoniu :-) Ależ mi niespodziankę sprawiłaś swoimi odwiedzinami:-D Dziękuję pięknie za życzenia. Mam nadzieję, że moje dzieci, nie tylko Mikołaj, będą zawsze mi pociechą.
      Pozdrawiam Cię również serdecznie.

      Usuń
    2. Anetko, proszę i ode mnie uściskaj Mikołajka i złóż spóźnione życzenia urodzinowe, błogosławieństwa Bożego na każdy dzień.A tak poza tym Mikołaj to uroczy chłopak, śliczny.Gratuluję Rodzicom takiej pociechy.Jesteście cudowną Rodziną.
      Miłej niedzieli
      Róża

      Usuń
    3. Dziękuję Różyczko pięknie w swoim imieniu i Mikołaja. Mikuś już wyściskany i wycałowany.

      Usuń